VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.

Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás o svém rozhodnutí informovat:

  • písemně na následující adresu:
    Olza Logistic – MUMLA
    Lípová 1986
    737 01 Český Těšín
  • nebo nám napište e-mail na adresu: info@mumla.cz

Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy je uveden v příloze 2 zákona o právech spotřebitelů. Můžete použít VZOR FORMULÁŘU NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, ale není to povinné. Je důležité, abyste nám poskytli své údaje, informace o tom, které ze zakoupených výrobků chcete vrátit, a číslo objednávky, které se vrácení týká.

Chcete-li dodržet lhůtu pro odstoupení od smlouvy, jednoduše nám zašlete informaci o tom, že chcete zboží vrátit do 14 dnů od jeho doručení. Po 14 dnech právo na odstoupení od smlouvy zaniká. V případě odstoupení od smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na doručení zboží, a to do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy.

Vrácení platby provedeme stejným způsobem, jaký jste použili při původní transakci, pokud se výslovně nedohodnete jinak. Platbu můžeme zadržet do doby obdržení zboží.
Pamatujte! Odpovídáte pouze za případné snížení hodnoty předmětu vyplývající z použití jiným způsobem, než který je nezbytný k určení povahy povahy, vlastností a funkce zboží

 

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZDARMA

Pokud hodnota vašeho nákupu přesáhla 3300 Kč a provedli jste ho jako registrovaný zákazník, nebudou vám vznikat žádné náklady na vrácení.

 

 

 

VRÁCENÍ NA VLASTNÍ NÁKLADY

Pokud hodnota vašeho nákupu nepřesáhla 3300 Kč nebo jste nákup provedli, aniž byste byli registrovaným zákazníkem, ponesete přímé náklady na vrácení zboží. Při využití naší služby vrácení zboží odešlete zásilku bezhotovostně, ale odečteme vám z ní 150 Kč.

 

 

 

ZPŮSOBY VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Vrácení můžete snadno a rychle provést sami pomocí níže uvedených způsobů:
    Vrácení prostřednictvím Balíkovny:
    – Žádost o vrácení zašlete na adresu info@mumla.cz podle pokynů uvedených na webových stránkách: mumla.cz/vraceni-zbozi/.
    – V odpovědi obdržíte kód pro vrácení zásilky.
    – Přejděte na stránku: www.balikovna.cz/cs/poslat-balik/kod-pro-vraceni a zadejte kód, který jste obdrželi.
    – Po vyplnění krátkého formuláře vám bude na vaši e-mailovou adresu zaslán kód pro vrácení a štítek pro vrácení zásilky.
    – Štítek si můžete vytisknout a nalepit na zásilku, ale nemusíte! Pro vrácení stačí na balíček napsat Olza Logistic – MUMLA – kód pro vracení.
    – Balík můžete odeslat na jakékoliv pobočce Balíkovny.

 

Výrobek můžete kdykoli poslat sami. Balíček zašlete na následující adresu:

Olza Logistic – MUMLA
Lípová 1986
737 01 Český Těšín

Učiňte tak neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy.

STÍŽNOSTI

Záleží nám na vašich právech, včetně práva podat stížnost. Níže naleznete podrobné informace týkající se naší odpovědnosti za vadu námi prodaného výrobku a vašich práv na reklamaci v rámci zákonné záruky.
Základ a rozsah naší odpovědnosti za vady výrobku v rámci záruky je vymezen obecně platnými právními předpisy, zejména ustanoveními občanského zákoníku.

Jsme povinni dodat bezvadný výrobek. Ze záruky odpovídáme, pokud se fyzická vada výrobku objeví před uplynutím dvou let od data dodání kupujícímu. Důležité! Ze záruky odpovídáme za fyzické vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí na kupujícího nebo které vznikly z příčiny, jež je vlastní prodávané věci v téže době.

 

Můžete například podat stížnost:

  • písemně na následující adresu:
    Olza Logistic – MUMLA
    Lípová 1986
    737 01 Český Těšín
  • nebo nám napište e-mail na adresu: info@mumla.cz

V popisu stížnosti uveďte:

  • informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména povahu a datum závady;
  • váš požadavek na způsob uvedení výrobku do souladu s kupní smlouvou nebo váš požadavek na snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy;
  • vaše kontaktní údaje – usnadní a urychlí to vyřízení vaší stížnosti.

Upozorňujeme, že požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze formu doporučení a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu stížnosti.

V souvislosti se stížností můžete uplatnit jeden typ nároku:

  1. snížení ceny/vrácení peněz
    Pokud má prodaný výrobek vadu, můžete podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupit od smlouvy, pokud vadný výrobek nevyměníme za bezvadný nebo vadu neodstraníme okamžitě a bez nadměrných obtíží pro vás.
    Důležité! Toto omezení neplatí, pokud jsme výrobek již vyměnili nebo opravili nebo pokud jsme nesplnili svou povinnost vyměnit výrobek za bezvadný nebo vadu odstranit.
    Vezměte prosím na vědomí, že od smlouvy nelze odstoupit, pokud je vada nepodstatná.
  2. oprava/výměna
    Pokud má výrobek, který vám byl prodán, vadu, můžete požadovat jeho výměnu za výrobek bez vady nebo odstranění vady. Vaší žádosti však můžeme odmítnout vyhovět, pokud uvedení vadného výrobku do souladu se smlouvou způsobem, který jste si zvolili, není možné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání s jinými možnými způsoby uvedení výrobku do souladu se smlouvou.

Reklamovaný výrobek zašlete zpět na adresu:
Olza Logistic – MUMLA
Lípová 1986
737 01 Český Těšín

Náklady spojené s dodáním vadného zboží neseme my.
Na vaši reklamaci odpovíme co nejdříve, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od jejího podání. Důležité! Neodpovíme-li ve výše uvedené lhůtě v případě požadavku na opravu, výměnu nebo snížení ceny, znamená to, že jsme reklamaci uznali za oprávněnou.

icon VRÁTIT SEicon

Váš košík

V košíku nejsou žádné produkty.

Zarejestruj